Fotos/Vídeos
Álbum_01
Vídeo_(CMaroñoG)
Vídeo_O_Roncudo_01
Vídeo_O_Roncudo_02
Saímos da Coruña ás 8:00 h con dous minibuses.
Cando chegamos a Ponteceso, e despois de parar no bar O Cruce, visitamos o museo MELGA, http://www.museomelga.com. O director e propietario das pezas (Ricardo Pérez y Verdes) fíxonos unha extensa introdución do que é o museo. Logo foinos guiando e explicando as partes e obxetos do centro.
Fomos nos buses deica a beira do río Anllóns onde o guía Javier, logo de facer os exercicios de quecemento correspondentes, explicounos o percorrido da ruta PR-G 148. Tamén nos falou de Pondal.
Facemos o camiño deica a praia de Balarés onde se decide continuar en bus debido a que imos atrasados con respecto o que estaba previsto.
Subimos nos buses ó Monte Branco. Hai unhas vistas fermosas das terras de Bergantiños e da Costa da Morte.
Seguimos nos buses deica O Roncudo, pasando por Corme.
Imos para o restaurante A Pesqueira en Ponteceso onde xantamos a base de ben.
Despóis viaxamos a Buño para visitar o ecomuseo Forno do Forte adicado á alfarería e en menor medida á agricultura e á pesca. Moi ó pesar nosos a visita foi curta porque ás 7 pm pecharon.
Demos unha volta por Buño e ás 20 h. partimos para A Coruña.
__________________________________&______________________________________
Salimos de A Coruña a las 8:00 h con dos minibuses.
Cuando llegamos a Ponteceso, y después de parar en el bar O Cruce, visitamos el museo IMELGA. Su director y propietario de los objetos (Ricardo Pérez y Verdes) , nos hizo una extensa introducción de lo que es y representa el museo. Luego nos fue guiando y explicando las partes y objetos del centro.
Fuimos en los buses hasta el río Anllóns donde el guía Javier, después de realizar los ejercicios de calentamiento correspondientes, nos explicó el recorrido de la ruta PR-G 148. También nos habló de Pondal.
Hacemos el camino hasta la playa de Balarés donde se decide continuar en bus debido a que vamos con retraso con respecto a lo que estaba previsto.
Subimos en los buses al Monte Branco. Hay unas vistas hermosas de las tierras de Bergantiños y de A Costa da Morte.
Seguimos en los buses hasta O Roncudo, pasando por Corme.
Vamos para el restaurante A Pesqueira en Ponteceso donde almorzamos a base de bien.
Después viajamos a Buño para visitar el ecomuseo Forno do Forte dedicado a la alfarería y en menor medida a la agricultura y a la pesca. Muy a nuestro pesar a visita fue corta porque a las 7 p.m. cerraron.
Dimos un paseo por Buño y a las 20 h. partimos para A Coruña.
Ningún comentario:
Publicar un comentario